نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

ثبت رکوردی جدید در لیگ برتر یازدهم برای فوتبال مشهد| شهرخودرو؛ بازنده مطلق!

  • کد خبر: ۹۳۳۳۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
ثبت رکوردی جدید در لیگ برتر یازدهم برای فوتبال مشهد| شهرخودرو؛ بازنده مطلق!
شهر‌خودرو با تحمل نهمین باخت این فصل خود، همچنان چسبیده به انتهای جدول باقی ماند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم لیگ برتر با تداوم ناکامی‌های نماینده مشهد به پایان رسید. تیم فوتبال شهرخودرو که چند روز قبل از بازی حساس لیگ‌برتری برابر استقلال اورجینال، مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی به یک پیروزی سخت رسیده بود، در لیگ همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و این هفته با نتیجه ۳‌بر‌۰ مقابل استقلال تهران تن به شکست داد؛ باختی که اگر بی‌دقتی مهاجمان آبی‌پوش میدان نبود، ممکن بود پُررنگ‌تر هم باشد.

شاگردان داوود سیدعباسی برابر استقلال یک بازنده قابل پیش‌بینی بودند و اگرچه روی یکی‌دو موقعیت دروازه ارتش آبی‌پوش پایتخت را با تهدید جدی رو‌به‌رو کردند، اما آنچه مشهود بود، بازنده مطلق این نبرد به حساب می‌آمدند؛ تیمی که حالا دیگر به یک حریف راحت‌الحلقوم برای حریفان بدل شده است و تیم‌ها برای مسابقه با نماینده مشهد ۳‌امتیاز را کنار گذاشته‌اند.

روایت ۳ گل استقلال و ضعف‌های شهرخودرو

نمایش شهرخودرو و استقلال در دیدار روز گذشته، نمایش قوت و ضعف بود. آبی‌های پایتخت که به‌واسطه داشتن مهره‌های خوب و بهره‌مندی از کادرفنی و پشتوانه مردمی، تیمی گردن‌کلفت و مدعی در جدول لیگ برتر ایران هستند و شهرخودرویی که نه بازیکن دارد، نه کادرفنی کارنامه‌دار و حالا دیگر نه پشتوانه هواداری! شهرخودرو در دیدار روز گذشته سراسیمه، بی‌برنامه و عجول بازی کرد؛ به‌نحوی‌که در بیشتر دقایق بازی اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بر بازی حکم‌فرما بود.

شاگردان سیدعباسی روی هر ۳ گل تقصیر فردی داشتند و آشفتگی و ضعف سازمان‌دهی در این تیم مشهود بود. روی صحنه گل اول به‌راحتی قلب دفاع تیم شکافته شد و جعفر سلمانی توانست با نواختن ضربه‌ای نه‌چندان‌مهلک و باز هم روی اشتباه میلاد فراهانی، سنگربان عنابی‌ها، تیمش را به گل اول برساند. در صحنه گل دوم هم باز دفاع آشفته شهرخودرو و راست اتوبان‌گونه این تیم آن‌قدر تعلل کرد تا همکاری ۲ ستاره خارجی استقلال به اولین گل فصل ژستد بدل شود.

حتی گل سوم استقلال هم که به‌ظاهر این‌بار کاملا به‌تن‌هایی و بدون کمک یاران میزبان رقم خورد، باز نقش آشفتگی دفاع شهرخودرو در آن مشهود بود. ارسال کرنر آبی‌ها روی سر آرمان رمضانی فرود می‌آید و این مهاجم آبی‌پوش در میان ۷ عنابی‌پوش شهرخودرو بدون مزاحمت به هوا می‌پرد و با ضربه سر بار دیگر دروازه فراهانی را می‌گشاید. نکته تأمل‌برانگیز روی این گل، حضور ۷ بازیکن شهرخودرو اطراف رمضانی است و جالب‌تر آنکه هیچ‌کدام هنگام گل با رمضانی به هوا بلند نمی‌شوند و فقط نظاره گر او هستند!

موقعیت‌نشناسی بی‌تجربه‌ها

یکی دیگر از مشکلات شهرخودرو که بدجور این تیم را در هفته‌های اخیر تنبیه کرده، بی‌تجربگی بازیکنان و صد‌البته در پاره‌ای از مواقع بدشانسی آن‌ها بوده است. قیچی‌برگردان استثنایی محمدرضا فلاحیان، هافبک شهرخودرو، در دقیقه ۶۵ یکی از شاهدان این ادعاست؛ جایی که هافبک عنابی‌پوشان پشت محوطه جریمه روی هوا بلند شد و یک برگردان بی‌نقص را به کنج دروازه استقلال فرستاد، اما این سیدحسین حسینی بود که با مهاری تحسین‌برانگیز مانع فرو‌ریختن دروازه استقلال شد.

شهرخودرویی‌ها در دقیقه ۹۳ بازی هم باز توسط یکی از بازیکنان جوانشان تا آستانه فروپاشیدن دروازه استقلال پیش رفتند؛ جایی که امیرحسین نعمتی، مهاجم تعویضی این تیم، شوت مهلکی را روانه دروازه آبی‌ها کرد، اما باز هم این سیدحسین حسینی بود که با یک واکنش دیدنی و البته کمک تیر دروازه، مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

حاشیه‌های پُررنگ‌تر از متن

نبرد روز گذشته، حاشیه هم کم نداشت؛ از اخراج داوود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو و مسعود زائر‌کاظمین بازیکن این تیم در نیمه دوم بگیرید تا نیمکت‌نشینی عجیب امین قاسمی‌نژاد! امین قاسمی‌نژاد که در ابتدای فصل با حواشی زیادی از شهرخودرو به استقلال رفت، در این بازی در فهرست بازیکنان فرهاد مجیدی بود، اما به طرز عجیبی روی نیمکت این تیم نشسته بود! حال اینکه چطور یک بازیکن که نامش در فهرست هجده‌نفره نیست می‌تواند روی نیمکت بنشیند، سؤالی است که ناظر فدراسیون باید به آن پاسخ بدهد!

از سوی‌دیگر یکی از حواشی این بازی در جایگاه خبرنگاران و به دور از چشم دوربین‌های تلویزیونی رقم خورد؛ جایی که احسان حسینی و محسن ربیع‌خواه، ۲ بازیکن مصدوم و باتجربه تیم مشهد، قصد داشتند در جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا کنند، اما با ممانعت حراست، بین این ۲ بازیکن و نیرو‌های حفظ امنیت ورزشگاه درگیری ایجاد شد. پس از این اتفاق، ۲ بازیکن شهرخودرو ورزشگاه را ترک کردند و به هتل رفتند!

مجیدی: شهرخودرو از قاسمی‌نژاد شکایت کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو گفت: بازی طبق چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم، پیش رفت. ما در نیمه اول به گل رسیدیم، به بازیکنانم هم بابت برد و هم بابت گل‌نخوردن تبریک می‌گویم. ما امروز فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. فرهاد مجیدی درباره دلایل قرار‌نگرفتن نام قاسمی‌نژاد در فهرست این بازی اظهار کرد: قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته بسیار خوب تمرین کرد و ما روی او حساب کردیم، اما ظاهرا باشگاه شهرخودرو قبل از این بازی شکایتی از این بازیکن انجام داده است.

البته مشکلی در‌این‌زمینه نبود، ولی ما هم برای اینکه خطر نکنیم، او را در فهرست قرار ندادیم. وی افزود: طی صحبتی که با باشگاه کردم، شهرخودرو هیچ طلبی از استقلال ندارد؛ ولی ظاهرا خودش باید پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت می‌کرد. فردا با باشگاه صحبت می‌کنم تا این مسئله حل شود؛ چون قاسمی‌نژاد بازیکن با‌اخلاق و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است و در آینده می‌تواند به ما کمک کند.

سیدعباسی: داور مقابل ما گارد گرفت

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: داور باید مرادمند را اخراج می‌کرد؛ ولی مقابل ما گارد گرفت. داوود سیدعباسی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال درباره صحنه اخراجش اظهار کرد: به داور گفتم نمی‌بینی؟ اما داور چهارم به داور این‌گونه منتقل کرد که من به او گفتم کوری! وی افزود: من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت و دخالت کنم، هر اتفاقی هم می‌خواهد بیفتد. مهم‌ترین مسئله در داوری، مدیریت زمان است.

اگر یک مربی یا بازیکن حرفی هم می‌زند، داور باید از کنار آن عبور کند نه اینکه فورا گارد بگیرد. سرمربی پدیده تأکید کرد: من با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، ولی مرادمند باید اخراج می‌شد. اتفاقا او باید فنی اخراج می‌شد. داور باید تمام توانش را روی کار فنی داوری بگذارد؛ ولی این بازیکن را که دوستم است، اخراج نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->